Mitä tarkkalalaiset arvot tarkoittavat meille ihan käytännössä ja miten ne näkyvät toiminnassamme ja arjessamme? Meille tärkeää on tehdä se, mitä lupaamme asiakaslähtöisesti ja joustavasti. Jos joskus jotain menee pieleen, nostetaan käsi ylös virheen merkiksi ja korjataan tilanne. Asiakkaidemme ja työntekijöidemme kuunteleminen on meille eduksi, koska siten voimme rakentaa parempia ja kilpailukykyisempiä palveluita ja houkutella parhaat tekijät tiimimme. Kun ymmärtää muitakin kuin itseään, on pitkäjänteiselle toiminnalle paremmat edellytykset.
Olemme alkaneet kehittää sisäistä viestintää ja yrityskulttuuria, jotta olisimme entistä parempi työpaikka työntekijöillemme ja parempi kumppani asiakkaillemme. Erityisesti yhteisten käytänteiden sekä tiedottamisen selkeyttäminen, esihenkilötyön merkityksen vahvistaminen sekä yhteisen kulttuurin rakentaminen ovat niitä teemoja, joiden kanssa työskentelemme parhaillaan. Vaikka työkaluja on päästy jo juurruttamaan arkeen, on sisäisen viestinnän ja yrityskulttuurin rakentaminen pitkää peliä.
Teetimme loppuvuodesta 2022 asiakastyytyväisyyskyselyn, jossa kysyimme asiakkaidemme kokemuksia yhteistyöstä kanssamme. Vastausten perusteella asiakkaamme ovat erittäin tyytyväisiä palveluidemme joustavuuteen ja toimitusvarmuuteen, alan osaamiseemme sekä hyvään asiakaspalveluun.
Työntekijät ovat Tarkkalalla avainroolissa, ja ilman heitä arjen peruspeli ei rullaisi. Ammattitaitoiset ja hyvinvoivat työntekijät ovat Tarkkalan työyhteisön ja tulevaisuuden menestyksen ydin – arjessa mennään ihminen, ei firma edellä.
Työntekijät ovat Tarkkalalla avainroolissa, ja ilman heitä arjen peruspeli ei rullaisi. Ammattitaitoiset ja hyvinvoivat työntekijät ovat Tarkkalan työyhteisön ja tulevaisuuden menestyksen ydin – arjessa mennään ihminen, ei firma edellä.
Työntekijät ovat Tarkkalalla avainroolissa, ja ilman heitä arjen peruspeli ei rullaisi. Ammattitaitoiset ja hyvinvoivat työntekijät ovat Tarkkalan työyhteisön ja tulevaisuuden menestyksen ydin – arjessa mennään ihminen, ei firma edellä.